ارسالها: 318
موضوعها: 37
تاریخ عضویت: شهر 1394
مکان: همه ی ایران سرای من است
سپاسها: 294
179 سپاس گرفتهشده در 121 ارسال
سلام.
اگه بخوایم یه زمین مثل بازی مثلاً گراش داشنه باشیم این محور حرکت چی میشه ؟
منظورم اینه که بر اساس چه محوری این زمین حرکت باید بکنه
یا اینکه برای نزدیک شدن دشمن از رو به روی به سبک بازی اول شخص چطور است
بر اساس کدوم دستورها میشه اسپرایتی از روی به رو به ما نزدیک بشه ؟
-
-
ارسالها: 469
موضوعها: 21
تاریخ عضویت: بهم 1393
مکان: اصفهان
سپاسها: 791
692 سپاس گرفتهشده در 322 ارسال
سلام
باید بازی را در سبک ایزومتریک بسازی.
سورس بازی ایزومتریک تو سایت هست.
ارسالها: 701
موضوعها: 24
تاریخ عضویت: خرد 1394
مکان: شیراز
سپاسها: 753
626 سپاس گرفتهشده در 365 ارسال
والا همینجوری به طور طبیعی نمیشه از جلو یه شخصیت به ما نزدیک بشه ولی میشه یه کلکایی زد ... مثلا بگین scale شی بیشتر بشه که انگار داره نزدیک میشه یا ...
! KEEP CALM AND LOVE CONSTRUCT 2
آرام باش و به کانستراکت 2 عشق بورز !
ارسالها: 318
موضوعها: 37
تاریخ عضویت: شهر 1394
مکان: همه ی ایران سرای من است
سپاسها: 294
179 سپاس گرفتهشده در 121 ارسال
سلام.
در پلاگین سه بعدی چی؟ بازم کلک رشتی نیازه خخخ ؟!
-
-
ارسالها: 1,091
موضوعها: 122
تاریخ عضویت: دي 1393
مکان: همدان-ملایر
سپاسها: 236
1923 سپاس گرفتهشده در 1126 ارسال
می توانید از لایه هم یاری بگیرید . با تغییر برخی پارامتر های جابجایی و اندازه دید لایه ها بتوانید بازی ایزومتریک بسازید.