سوال اندرویدی
#1
سلامم....کسی میدونه بازی های گرا یا جدال با شیاطین و... با چی خروجی گرفته شدن که هم حجم خوبی دارن و هم تبلیغ ندارن.........والا من ی بازی 2 مرحله ای بدون صدا ساختم،با اینتل خروجی گرفتم، حجمش شد 20مگ سرعتشم افتضاح  102
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
سلام
فکر کنم با کاکون جی اس خروجی گرفتند.با اینتل 16 مگابایت به بازی اضافه میشه.
با کاکون آی او خروجی بگیر پرفورمنس بهتری داره.
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#3
با سلام خدمت دوستان
من یه بازی شبیه infinie jump خود c2 ساختم و هم با کوکون وهم با اکس دی کی خروجی گرفتم که نتیجه اصلا رضایت بخش نبود یعنی تاچ خوب کار نمیکنه و بازی هم کند اجرا میشه، هیچ راهی وجود نداره که بشه یه خروجی اندرویدی درست و حسابی از بازی گرفت؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
بهترین خروجی در حال حاضر کوکون آی او هستش ,
کوکون جی اس کلا از رده خارج شد و کوکون آی او جایگزینش شد ,

  پاسخ


 سپاس شده توسط: Game Baker
#5
(1394/11/11، 12:38 عصر)Game Baker نوشته است: با سلام خدمت دوستان
من یه بازی شبیه infinie jump خود c2 ساختم و هم با کوکون وهم با اکس دی کی خروجی گرفتم که نتیجه اصلا رضایت بخش نبود یعنی تاچ خوب کار نمیکنه و بازی هم کند اجرا میشه، هیچ راهی وجود نداره که بشه یه خروجی اندرویدی درست و حسابی از بازی گرفت؟
سلام
همه مشکلات که از خروجی گرفتن نیست.
اگه تو بازی از فیزیک یا افکت استفاده کردید میتونه کند بودن به اون علت باشه یا نحوه استفاده از ایونها و اکشنها.یا وجود اسپرایت زیاد در لیوت.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Game Baker
#6
با تشکر از دوستان

من در مورد بازی که ساختم بیشتر توضیح میدم شاید بهتر بتونین راهنماییم کنین:

همونطور که گفتم بازی تو سبک infinie jump خود c2 هستش توی بازی از Button استفاده نکردم و بجاش از اسپرایت استفاده کردم(چون شنیده بود که ممکنه مشکل ساز بشه)

بازی حدود 80 تا ایونت و حدود 20 تا اسپرایت داره البته همه اسپرایت ها باهم توی تصویر نیستن و حداکثر سه چهارتا همزمان توی تصویرن و اگه از تصویر خارج شن نابود میشن

توی بازی از فیزیک هم استفاده کردم و موتور فیزیک رو هم روی box2d.asm گذاشتم، چندتا موزیک هم تو بازی هست ولی از افکت استفاده نکردم و همچنین فول اسکرین رو letter box گذاشتم.

بعد از راهنمایی های شما که گفتین از کوکون آی او استفاده کنم یه خروجیhtml5 از c2 گرفتم و تو سایت کوکون آپلود کردم بعد اونجا روی +canvas گذاشتم و خروجی اندروید گرفتم ولی بازی روی صفحه اول میمونه و هرچی روی اسپرایت شروع که میزنم وارد بازی نمیشه در ضمن صفحه چشمک میزنه و اصلا ثابت نمیمونه و همچنین سایزش هم تنظیم نیست و کوچیکه..

میخواستم ببینم اولا تنظیمات c2 مثل فیزیک و اسکرین رو چیکار کنم و ثانیا موقع خروجی گرفتن از کوکون تنظیمات رو روی چی بذارم؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#7
باید لودر خودتان بسازید که آموزش هست و لایوتی که می خواهد مانند لودر شود ، برگزیده شود. سپس در بخش رویداد همان لایوت  رویداد on loader layout complete فراخوانی سپس کنش go to layout را فراخوانی کنید.
کار نکردن دکمه به تاچ و رویداد های مالش بستگی دارد . باید ببینی که آیا از رویداد افرس Touch بکار بردید یا نه . و رویداد درستی بکار بردی. چون اندازه کوچک می شود و انگشتان بزرگتر از نشانگر موشی (mouse) است . تاچ کمی بد کار می کند.
همچنین چند پهلو پیرامون برخورد که در ویرایشگر اسپرایت هست جاهایی که کلید می تواند شود رو مشخص می کند.
کوچک نمایش دادن باید همه پرده نمایش در کاووشگر (fullscreen in browser) روی scale outer بگذارید تا همجا پرده نمایش کشیده شود.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Game Baker ، keyhan
#8
نقل قول: باید لودر خودتان بسازید که آموزش هست و لایوتی که می خواهد مانند لودر شود ، برگزیده شود. سپس در بخش رویداد همان لایوت  رویداد on loader layout complete فراخوانی سپس کنش go to layout را فراخوانی کنید.
بازی دارای سه لی  اوت صفحه اول، بازی و گیم اور هست، وفتی تو لی اوت اول اسپرایت شروع بازی تاچ میشه طبق ایونت نوشته شده وارد لی اوت دوم شده و بازی شروع میشه، من لی اوت لودر روی no گذاشتم..

نقل قول: کار نکردن دکمه به تاچ و رویداد های مالش بستگی دارد . باید ببینی که آیا از رویداد افرس Touch بکار بردید یا نه . و رویداد درستی بکار بردی. چون اندازه کوچک می شود و انگشتان بزرگتر از نشانگر موشی (mouse) است . تاچ کمی بد کار می کند.
من از پلاگین touch wrap استفاده کردم، آیا ممکنه مشکل از اون باشه؟


نقل قول: همچنین چند پهلو پیرامون برخورد که در ویرایشگر اسپرایت هست جاهایی که کلید می تواند شود رو مشخص می کند.
راستش متوجه منظورتون نشدم..


نقل قول: کوچک نمایش دادن باید همه پرده نمایش در کاووشگر (fullscreen in browser) روی scale outer بگذارید تا همجا پرده نمایش کشیده شود.
وقتی روی scale outer میذارم و بازی رو توی براوزرم تست میگیرم اسپرایت های صفحه اول رو در بیرون از بکگراند نشون میده ولی بقیه صفحات مشکلی ندارن، به نظرتون بعد از کامپایل شدن به اندروید این موضوع مشکل ساز نمیشه؟


در ضمن فیزیک انجین رو چیکار کنم؟

با تشکر از وقتی که میذارین..
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#9
ممکنه سازگار نباشد افزونه تاچ رو تغییر بده  و با همان افزونه خود کانستراکت پیاده سازی کن.
چند پلو برخورد : چگونه بخش های برخود را مشخص می کنید که کجا برخورد کند . یک چند ضلعی است که برخورد را مشخص می کند.
احتمالا در جایی لایوت نخست  اشتباه  چه در بخش لایه بندی چه در بخش رویداد نویسی انجام دادید
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Game Baker ، keyhan


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 182 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,598 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: