ارسالها: 469
موضوعها: 21
تاریخ عضویت: بهم 1393
مکان: اصفهان
سپاسها: 791
692 سپاس گرفتهشده در 322 ارسال
سلام
به شما تبریک عرض می کنم به خاطر انتشار بازیتون
آیا بازار و مایکت بازی را قبول کردن یا نه.
ارسالها: 180
موضوعها: 28
تاریخ عضویت: دي 1394
سپاسها: 104
59 سپاس گرفتهشده در 37 ارسال
مرسی بخاطر حمایتتون. راستی توی بازی شما، هدف رو از کجا تشخیص بدیم؟ 10-15 نفر تو یه مرحله هستن، خوب کدومو باید هدف قرار بدیم؟
ارسالها: 180
موضوعها: 28
تاریخ عضویت: دي 1394
سپاسها: 104
59 سپاس گرفتهشده در 37 ارسال
سلام. به نظرتون اینهمه وقتی که برای ساخت بازی میزاریم با این وضع مارکتها که برنامه های جدید دیده نمیشن، ارزش داره؟
باید یک فکر بهتری برای انتشار بازیهامون بکنیم. چون با این وضع نمیتونیم نتیجه زحماتمون رو بگیریم.
ارسالها: 701
موضوعها: 24
تاریخ عضویت: خرد 1394
مکان: شیراز
سپاسها: 753
626 سپاس گرفتهشده در 365 ارسال
بنظر من میتونستید با سیاست freemium از بازیتون سود بیشتری کنید ...
مثلا در اول بازی به کاربر تعدادی تیر بدین بعد با هر شلیک توی بازی یکی از تیرها کم بشه ... اگر تعداد صفر شد میتونه با پرداخت درون برنامه تیر بخره
از اونجایی که بازیتون فکریه تا حدی و نباید الکی شلیک کرد ... بنظرم از این روش استقبال بیشتری میشد ... دانلودتون هم بیشتر میشد
! KEEP CALM AND LOVE CONSTRUCT 2
آرام باش و به کانستراکت 2 عشق بورز !
ارسالها: 1,091
موضوعها: 122
تاریخ عضویت: دي 1393
مکان: همدان-ملایر
سپاسها: 236
1923 سپاس گرفتهشده در 1126 ارسال
باید بگم که امسال بسیار بازی ها ی اندروید از سوی سازندگان ایرانی ساخته شده اند حال نمونه ها و ساخت خارج و فرنگ به کنار.
رقابت بسیار بالا رفته و هر که وارد میدان می شود و برخی ها میدان را رها می کنند ولی پس از چند ماه باز هم بر می گردنند.
یک بازی یا برنامه ای که پرترفدار شود همه حمله می کنند و یک نمونه پر از باگ و ایراد آنرا می سازند.
ایده نو کمتر یافت می شود و کپی از خود بازی تا همه چیز ها بازی افزایش یافته.