ارسالها: 469
موضوعها: 21
تاریخ عضویت: بهم 1393
مکان: اصفهان
سپاسها: 791
692 سپاس گرفتهشده در 322 ارسال
سلام
دنیای فیزیک و دنیای پلتفورم از هم جدا هستند.و اگه با هم مخلوط بشند بازی به هم میریزه.
به کاراکتر میشه رفتار فیزیک داد ولی خب باید از ایونهای فیزیک برا حرکتش استفاده کرد.
جعبه را هم میشه بدون رفتار فیزیک هل داد که اونم نیاز به ایونت نویسی خاص خودش داره.
ارسالها: 277
موضوعها: 53
تاریخ عضویت: آذر 1393
سپاسها: 189
90 سپاس گرفتهشده در 63 ارسال
میدونم با هم نمیشه استفاده کرد البته از بهم ریختگیش تا جایی میشه جلوگیری کرد . یعنی خصیصه های مشترک رو برابر گذاشت . اما روی جعبه نمیتونه بایسته
هل نمیخوام بده کلی کار های دیگه هست از قبیل اینکه روش وایسه و حرکت بده یا پرت کنه و... به وسیله ی 2 جسم فیزیک میشه این کار رو انجام داد بدون اونت اما پلتفرم و فیزیک رو i dont know
اگر چیزی به ذهنتون رسید بگین چون قبلا یادمه بدون اونت این کار رو میکردم
ارسالها: 277
موضوعها: 53
تاریخ عضویت: آذر 1393
سپاسها: 189
90 سپاس گرفتهشده در 63 ارسال
دوستان من یه جسم فیزیک دار نامرئی رو پین کردم به بازیکن مشکل هل دادن حل شد الان مشکل اینه که بازیکن روی جعبه نمیتونه وایسه و ازش عبور میده و جعبه رو پرت میکنه اینور اونور ...
کلا برای حرکت از فیزیک استفاده کرده بودم اما خیلی باگ دار و خراب شد . پلتفرم خیلی نرم حرکت میکنه
تنها راه میمونه که به جعبه ها solid هم بدم که کلا خیلی باگ دار میشه بازی . مثلا وقتی 2 تا جعبه روی هم وجود داره و بازی کن میره روی اولی جعبه ی اولی فشرده میشه و میره پایین و جعبه ی پایینی یهو میره چپو راست