حل شده تغییر فریم در بازی آنلاین
#1
فقط یه مشکلی دارم کمکم کنید
فرض کنیم هر بازیکن دو تا اسپرایت برا جنگ داره که سکه جمع می کنه و اسپرایت بعدی رو می خره و این موقع فریم اسپرایت عوض میشه و جنگنده بعدی براش باز میشه.
حالا تو این قسمت از آموزش سیرا هم اشاره کرده که هاست پییر رو می سازه
حالا اگر فریم اسپرایت هاست 0 باشه و فریم پییری که بعدا وارد میشه 1 باشه برای این که هاست جنگنده پییر رو از نوع 1 بسازه چی کار باید بکنیم

آغا مجتبی اینجوری جواب دادن:

با set frame تنظیم می‌کنید فریمش چی باشه.

اگه شماره‌ی فریم Sync نشد یک متغیر اینستنس براش می‌ذارید و مثلاً هر لحظه مقدار اون رو مساوی شماره‌ی فریم می‌کنید. بعد این متغیر اینستنس رو Sync می‌کنید.

اما من از جواب آقا مجتبی عزیز سر در نیاوردم.

این سورس بازی پنگ هست
یه فریم از پدلش درست کردم 1 هستش
شما یه اسپرایت بزنید تا وقتی روش کلیک شد فریم پدل یکی از بازیکن ها عوض شه و این روشی که گفتین هم اضافه کنید بهش
لینک:
pongtest
خیلی خیلی ممنون
لطفا بعد از این که انجام دادید برام سورس رو ارسال کنید
تشکر????? 1




بسم الله الرحمان الرحیم

16 -- بازی آنلاین و جذاب و اعتیاد آور جدیدی در حال ساخت است. -- 16

تاریخ شروع : ۱۳۹۵/۶/۲۰
تاریخ تقریبی اتمام : ۱۳۹۶/۷/۳۰

محتاج دعای شما هستم...
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
سلام
ببینید هاست وقتی فریمش تغییر کنه خوده پیر هم اون را مشاهده می کنه یعنی قرار نیست کاری انجام بده سمت پیر!
اما وقتی قراره پیر فریمش تغییر کنه شما باید مقدار فریم پیر را به هاست ارسال کنید!!
اما چجور؟
شما ابتدا یک پیام به هاست میفرستید با استفاده از اکشن send message که مقدار اولی را خالی بگذارید چون به هاست میفرسته مقدار دوم یک تگ دلخواه مشخص کنید و در تگ سوم مقدار فریم پیر را نشون بدین "sprite.AnimationFrem"
و حالا در گروه هاست تعریف کنید که اگر پیام دریافت شد با شرط on peer message و داخلش تگ را مشخص کنید!
حالا بهش یه ساب اونت sub event اضافه کنید که مشخص کنه پیر هست نه هاست!
و در نهایت اکشننش همون اسپریت پیر هست که قراره فیرمش تغییر کنه به مقدار داخل پیامی که پیر فرستاده:
کد:
sprite.set frem "multyplayer.message"

  پاسخ


 سپاس شده توسط: sajad888
#3
(1395/1/3، 01:57 عصر)wowxpria نوشته است: سلام
ببینید هاست وقتی فریمش تغییر کنه خوده پیر هم اون را مشاهده می کنه یعنی قرار نیست کاری انجام بده سمت پیر!
اما وقتی قراره پیر فریمش تغییر کنه شما باید مقدار فریم پیر را به هاست ارسال کنید!!
اما چجور؟
شما ابتدا یک پیام به هاست میفرستید با استفاده از اکشن send message که مقدار اولی را خالی بگذارید چون به هاست میفرسته مقدار دوم یک تگ دلخواه مشخص کنید و در تگ سوم مقدار فریم پیر را نشون بدین "sprite.AnimationFrem"
و حالا در گروه هاست تعریف کنید که اگر پیام دریافت شد با شرط on peer message و داخلش تگ را مشخص کنید!
حالا بهش یه ساب اونت sub event اضافه کنید که مشخص کنه پیر هست نه هاست!
و در نهایت اکشننش همون اسپریت پیر هست که قراره فیرمش تغییر کنه به مقدار داخل پیامی که پیر فرستاده:
کد:
sprite.set frem "multyplayer.message"

داداش سورس بدین 1
کانسراکت سورس پنگ رو تو خودش داره رو اون اینا رو پیاده کنید بدین
ممنون 1

بسم الله الرحمان الرحیم

16 -- بازی آنلاین و جذاب و اعتیاد آور جدیدی در حال ساخت است. -- 16

تاریخ شروع : ۱۳۹۵/۶/۲۰
تاریخ تقریبی اتمام : ۱۳۹۶/۷/۳۰

محتاج دعای شما هستم...
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
سلام
من اینو قبلا ساختم.می تونید از روش من استفاده کنید.
سورس بازی مولتی پلیر آنلاین(فوتبال)
  پاسخ


 سپاس شده توسط: sajad888


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 179 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,596 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: