ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5825
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
سلام یه اسپرایت به عنوان تیر وارد کنید و اسپرایت رو بزارید جایی خارج از محدوده بازی که دیده نشه و به تیر باید رفتار bullet بدید و سرعتش رو صفر کنید از اول.
بعد بگید وقتی روی دکمه شلیک کلیک کردن توی ایمیج پوینتی که میخواین تیر شلیک بشه(یه ایمیج پوینت باید بسازید مثلا روی دسته ی تفنگ یا از هرجایی که میخوایین تیر شلیک بشه)سیستم تیر رو بسازه(create object) و پایینش هم یه اونت د
یگه اضافه کنید و بگید که سرعت تیر زیاد بشه(هرچقد مناسب هست بنظرتون)
رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
ارسالها: 469
موضوعها: 42
تاریخ عضویت: تير 1395
مکان: اراک
سپاسها: 428
679 سپاس گرفتهشده در 323 ارسال
توی همون اکشن های قسمت بولیت یه اکن هست set angle of motion
اونو باید تغییر بدید
ارسالها: 14
موضوعها: 7
تاریخ عضویت: شهر 1395
سپاسها: 0
0 سپاس گرفتهشده در 0 ارسال
تشکر فراوان از کمکتون. با کمک شما درست شد. فقط یه دستور مونده که دیگه مشکلی نباشه. چطوری دستور بدم که موقعی که تاچ های حرکتو گرفتم و بعدش تاچ تیر، فقط تیر بزنه و حرکت نکنه و بعد با برداشتن تاچ تیر همونطور که حرکت و گرفتم دوباره حرکت کنه. خیلی ممنون از کمکت
ارسالها: 469
موضوعها: 21
تاریخ عضویت: بهم 1393
مکان: اصفهان
سپاسها: 791
692 سپاس گرفتهشده در 322 ارسال
سلام
در ایونت مربوط به حرکت یه کاندشن دیگه اضافه کنید و بگید اگه اسپرایت شلیک تیر تاچ نمیشد حرکت کنه.
is touching harkat
is touching shelik