سلام دوستان
من یک سوال از شما دوستانی که با کانستراکت کار می کنید دارم ، این سوالم هم تکراری هست هم نیست !
میخوام بدونم نهایت قدرت کانستراک در حوضه ی کار های انیمیشنی بازی در چه حد هست
چون بعد از دیدن بازی جدال باشیطان (که با کانستراکت ساخته شده بود) نامید و دلسرد شدم !
البته امیدوارم باعث ناراحتی دوستانی که سازنده این بازی بودن نشه ولی اگر انیمیشن بازی جدال با شیطان رو با بازی
41148 که با یونیتی درست شده بود ، مقایسه کنید متوجه میشد بازی 41148 خیلی انیمیشن حرفه ای تری داشت ، در ازی جدال با
شیطان حرکات کارکتر و فضای اطراف کارکتر خیلی خشک بود که باعث دل زدگی من از بازی شد ، برای مثال یادمه قسمت اولش باید وارد
دفتر بایگانی میشدیم کنار در این دفتر یه کارمند نوشته بود نوشیدنی میخورد ، انیمیشن نوشیدینی خوردن این کارمنده سریع
و خشک و تکراری بود! یا نگهبان هایی که جلو در بیمارستان ایستاده بودن عین مجسمه بودن یعنی اگر میرفتی تو
صورتشون هیچ واکنشی نشون نمیدادن !
از طرفی هم من عاشق این نوع سبک بازی ها هستم و اگر باشه بازی بسازم به این نوع سبک ها هست (مثل بازی مثل بازی the
walking dead یا Life Is Strange حالا به صورت دو بعدی و ساده که فرد قدرت تصمیم گیری داره و میتونه با کارکتر های اطراف بازی
حرف بزنه و بین چند جمله به دلخواه جواب بده و یا کاری کنه ) شاید به خاطر همین پشت سر گذاشتن عکس های حرکات
کارکتره که انیمیشنشون اینطوری میشه ، نظر شما دوستان چیه ؟
من یک سوال از شما دوستانی که با کانستراکت کار می کنید دارم ، این سوالم هم تکراری هست هم نیست !
میخوام بدونم نهایت قدرت کانستراک در حوضه ی کار های انیمیشنی بازی در چه حد هست
چون بعد از دیدن بازی جدال باشیطان (که با کانستراکت ساخته شده بود) نامید و دلسرد شدم !
البته امیدوارم باعث ناراحتی دوستانی که سازنده این بازی بودن نشه ولی اگر انیمیشن بازی جدال با شیطان رو با بازی
41148 که با یونیتی درست شده بود ، مقایسه کنید متوجه میشد بازی 41148 خیلی انیمیشن حرفه ای تری داشت ، در ازی جدال با
شیطان حرکات کارکتر و فضای اطراف کارکتر خیلی خشک بود که باعث دل زدگی من از بازی شد ، برای مثال یادمه قسمت اولش باید وارد
دفتر بایگانی میشدیم کنار در این دفتر یه کارمند نوشته بود نوشیدنی میخورد ، انیمیشن نوشیدینی خوردن این کارمنده سریع
و خشک و تکراری بود! یا نگهبان هایی که جلو در بیمارستان ایستاده بودن عین مجسمه بودن یعنی اگر میرفتی تو
صورتشون هیچ واکنشی نشون نمیدادن !
از طرفی هم من عاشق این نوع سبک بازی ها هستم و اگر باشه بازی بسازم به این نوع سبک ها هست (مثل بازی مثل بازی the
walking dead یا Life Is Strange حالا به صورت دو بعدی و ساده که فرد قدرت تصمیم گیری داره و میتونه با کارکتر های اطراف بازی
حرف بزنه و بین چند جمله به دلخواه جواب بده و یا کاری کنه ) شاید به خاطر همین پشت سر گذاشتن عکس های حرکات
کارکتره که انیمیشنشون اینطوری میشه ، نظر شما دوستان چیه ؟