سوالات پیشرفته من (2)
#1
Photo 
سلام دوستان به این عکس توجه کنید و به سوالم پاسخ بدید

[تصویر:  mee.png]


خب سوال من

این سوالو به روش دیگه ای قبلا پرسیده بودم اما باز به مشکل خوردم
چطوری بگم.....
1.وقتی تانک ها به هم رسیدن لوله تانک ها به سمت هم دیگه بشه و به هم شلیک کنن
2.تانکی که جونش 0 بشه نابود بشه بعد لولش هم همراه اون نابود بشه
همین چطوری اینارو تعریف کنم؟
مشکلم هم این بود که وقتی تانک اولی نابود میشد لوله تانک های دیگه هم نابود میشدن و کلی باگ دیگه بوجود میومد
لطفا اگه میشه یه سورس برام بسازید 
یا اگه آسون هس همین جا بگید
63
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
1-به لوله ها رفتار rotate بده و بعد بگو ك اگه فاصله تانك ها اينقدر پيكسل بود لوله تانك ها به طرف تانك ديگه Rotateبشه
2-اگه متغير فلان ٠ شد تانك disableبشه
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#3
(1395/10/25، 12:30 عصر)hamed2002 نوشته است: 1-به لوله ها رفتار rotate بده و بعد بگو ك اگه فاصله تانك ها اينقدر پيكسل بود لوله تانك ها به طرف تانك ديگه Rotateبشه
2-اگه متغير فلان ٠ شد تانك disableبشه

لوله تانک به صورت انیمیشن هس
یعنی چطوری اگه تانک از بالا برخورد کرد ست انیمیشن بشه به بالا و اگه از پایین خورد بشه پایین؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
به نظرم لوله رو به صورت جداگانه بساز

چون فقط اون وقته ك ميتونى رفتار رتيت رو به لوله بدى
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#5
(1395/10/25، 12:35 عصر)hamed2002 نوشته است: به نظرم لوله رو به صورت جداگانه بساز

خب اینشو میدونم و باید جدا وارد کنم
ولی چطوری همینی که گفتم رو پیاده کنم؟
به همون مشکلی که گفتم برمیخورم
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#6
شما باید با رفتار Pin لوله ی هر تانک رو بهش بچسبونی.
بعد فقط به لوله رفتار Turret بده.

فاصله ی دو تانک رو بگیر و شلیک رو انجام بده.
به هر لوله ای که برای یه تانک هست، یه متغیر Instance بده که مثلا Id همون تانک رو براش ست کنی و زمانی که تانک نابود شد، لوله رو با استفاده از همین Instace حذف کنی.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: abbaszalbyghi ، mahdi797979 ، ARMAN_IRBAX
#7
همین روشی که آقا مصطفی گفته رو انجام بده
همیشه اعتقاد داشتم حیفه که با کامپیوتر بازی کرد ولی آخرش به بازی ساختن علاقه مند شدم...
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#8

فاصله ی دو تانک رو بگیر و شلیک رو انجام بده.
به هر لوله ای که برای یه تانک هست، یه متغیر Instance بده که مثلا Id همون تانک رو براش ست کنی و زمانی که تانک نابود شد، لوله رو با استفاده از همین Instace حذف کنی.


ممنون میشم از این قسمت یه سورس بدید
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#9
به جای محاسبه فاصله رفتار تورت رو استفاده کنید راحت تره
همیشه اعتقاد داشتم حیفه که با کامپیوتر بازی کرد ولی آخرش به بازی ساختن علاقه مند شدم...
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#10
(1395/10/25، 10:28 عصر)mahdi797979 نوشته است: به جای محاسبه فاصله رفتار تورت رو استفاده کنید راحت تره

میشه سورس بدید 63نمیتونم

  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 176 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,595 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: