ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5825
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
سلام
شما اگه آموزش های ابتدایی رو میدیدین
و یکمی سرچ میکردید توی انجمن به جواب میرسیدید
و نیاز نبود برای این سوالات خیییییییییییییلی ساده تایپیک ایجاد کنید
میتونید یه اسپرایت نامرئی بزارید آخر لی اوت بازیتون و بگید هروقت کاراکتر بهش خورد بره به لی اوت بعدی
یا میتونید از پلاگین خارج شدن از لی اوت استفاده کنید(اسمش یادم نیس الان)وبگید هروقت از لی اوت خارج شد بره به لی اوت بعدی
رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
ارسالها: 8
موضوعها: 3
تاریخ عضویت: اسف 1395
سپاسها: 4
0 سپاس گرفتهشده در 0 ارسال
ممنونم دوست من ولی من هرچی سرچ کردم جواب جایی نبود
ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5825
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
عزیز شما کلا آموزش ندیدی؟
یه اسپرایت درست میکنی رنگ یا عکسی بهش نمیدی
میزاری آخر لی اوتت
بعد میگی
sprite > on Collision with >sprite NA MAREE
<<<go to layout 1
رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
ارسالها: 8
موضوعها: 3
تاریخ عضویت: اسف 1395
سپاسها: 4
0 سپاس گرفتهشده در 0 ارسال
دوست عزیز حالا یک سوال دیگه
مثلا من برای یک شئ دیالوگ گزاشتم و می خوام تا وقتی دیالوگ رو ندیده دستور بالا {یعنی این که به جسم برخورد کنه بره به لی اوت بعدی } اجرا نشه یعنی نره لی اوت بعدی ولی وقتی دیالوگ رو خوند بره لی اوت بعدی
ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5825
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
دیالوگ رو invisable کن
و وقتی اکشن برخورد رو نوشتی
یه شرط دیگه اضافه کن و بگو اگر دیالوگ visable بود
یعنی اگر کاربر این دیالوگ رو توی بازی دید
بعد بره به لی اوت بعد
رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند