مشکل در تغییر متغیر
#1
وقتی خودم دستی متغیر میکنم 3 درست اجرا میشه ولی وقتی میخوام به ترتیب یکی بهش اضافه شه تا برسه به 3 اجرا نمیشه و تا 2 میشه
یعنی فقط دو تای اول کار میکنه و از اونجایی که متغیر برابر 3 میشه کار نمیکنه.
.این عکس رو ببینید:

http://s9.picofile.com/file/8291759326/Untitled_3.png
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
سلام
فقط همین یک شرط کافیه:

[تصویر:  Screenshot_3.jpg]

در واقع شما با هر بار تاچ کردن، مقدار مورد نظر رو به موقعیت کنونی آبجکت، اضافه می کنید.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde ، hamed2002
#3
(1396/1/21، 04:35 عصر)mostafanastary نوشته است: سلام
فقط همین یک شرط کافیه:

[تصویر:  Screenshot_3.jpg]

در واقع شما با هر بار تاچ کردن، مقدار مورد نظر رو به موقعیت کنونی آبجکت، اضافه می کنید.

ممنون بابت جواب ولی من به همون شکل میخوام انجام بدم و این عکسی که گذاشتم فقط یک مثال بود خیلی جاها نیازه به این شکل عمل کنم در بازی ولی فقط اولی عمل میکنه نمیدونم مشکل از کجاشه
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
یکی از کارهایی که میتونین انجام بدین، اینه که قبل از هر اضافه کردن به متغیر، 0.1 صبر کنین. یعنی مثل تصویر زیر:

[تصویر:  Screenshot_4.jpg]
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hamed2002 ، shazde
#5
(1396/1/21، 10:45 عصر)mostafanastary نوشته است: یکی از کارهایی که میتونین انجام بدین، اینه که قبل از هر اضافه کردن به متغیر، 0.1 صبر کنین. یعنی مثل تصویر زیر:

[تصویر:  Screenshot_4.jpg]

تویه این مثال درست جواب داد ولی تو پروژه ی اصلیم هنوزم همون مشکل هست تا دومی انجام میشه دیگه سومی که متغیر برابر 3 هست انجام نمیشه.
وقتی خودم دستی متغیر میکنم 3 درست اجرا میشه ولی وقتی میخوام به ترتیب یکی بهش اضافه شه تا برسه به 3 اجرا نمیشه و تا 2 میشه.این عکس رو ببینید:

http://s9.picofile.com/file/8291759326/Untitled_3.png
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#6
کسی جواب این مشکل ما رو نمیدونه؟
کسی که یه مدت با کانستراکت کار کرده باشه اصولا باید جواب این مشکلو بدونه
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#7
دوست عزیز، الان توی تصویر ایونت هایی که قرار دادین، تاچ استفاده نشده.
شما اومدید از overlapping استفاده کردین. خب اینطوری در هر فریم بازی، این شرط که درست باشه، به مقدار متغیر شماف افزوده میشه و به همین علت، در عرض 3 دهم ثانیه، متغیر شما مقدارش 3 میشه!
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde
#8
(1396/1/22، 11:25 عصر)mostafanastary نوشته است: دوست عزیز، الان توی تصویر ایونت هایی که قرار دادین، تاچ استفاده نشده.
شما اومدید از overlapping استفاده کردین. خب اینطوری در هر فریم بازی، این شرط که درست باشه، به مقدار متغیر شماف افزوده میشه و به همین علت، در عرض 3 دهم ثانیه، متغیر شما مقدارش 3 میشه!

خب از تاچ نمیشه استفاده کنم چون باید بگم مثلا هر وقت شی xبه y برخوردکرد اونوقت فلان.دستوراجرا شع
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#9
پیشنهاد میکنم شما دقیقا همون مدلی که میخواین، سورس رو بدین، تا من یا دوستان دیگه بررسی کنیم.
(منظورم سورس بازی تون نیست، منظورم با همین مدلی که میخواین کار کنین )

آخه شما سوالتون رو با تاچ میپرسین، بعد مشکلتون در مورد چیز دیگه ایه.
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#10
(1396/1/23، 05:07 عصر)mostafanastary نوشته است: پیشنهاد میکنم شما دقیقا همون مدلی که میخواین، سورس رو بدین، تا من یا دوستان دیگه بررسی کنیم.
(منظورم سورس بازی تون نیست، منظورم با همین مدلی که میخواین کار کنین )

آخه شما سوالتون رو با تاچ میپرسین، بعد مشکلتون در مورد چیز دیگه ایه.

این مشکل حل کردم باید از ان کالیژه بجای اورلپینگ استفاده میکردم حالا یه مشکل دیگه پیش اومد در حالت انکالیژن انیمیشن اجرا نمیشه یعنی فقط یه لحظه اجرا میشه در حالی که تو حالت اورلپینگ کامل اجرا میشد.اینو چیکار کنم؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 176 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,595 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: