پین کردن
#1
سلام
من یک چشم دارم که به  پلیر پین هست
حالا وقتی که پلیر به مانع میخوره پلیر و چشم همراهش(که پین شده) حذف میشه(خوانواده کردمشون)

بعد حذف شدن بازی تایم اسکلش 0 میشه و استپ میشه و من میگم در صورتی که مجددا لمس شد تایم اسکال بشه 1 وبازی ادامه پیدا کنه و از پلیر و چشم از نو ساخته بشه تا اینجا هیچ مشکلی نیس
مشکل اینجاس که چشم مجددا پین نمیشه و ثابت میمونه و پلیر به حرکتش ادامه میده چیکار کنم که با هم حرکت کنن
نکته چشم بصورت چند فزیم هست و نمیتونم اون رو تو فتوشاپ با پلیر یکی کنم.
بازی در هم برهم منتشر شد
 [تصویر:  uy5f_if_twitter_56298(1).png]    داونلود
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
سلام
میتونید اوری تیک اگر چشم پین نبود , پین بشه به کاراکتر
یا بگید اوری تیک , چشم ست پوزیشن بشه به کاراکتر


فکر کنم حل بشه
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#3
(1396/6/13، 03:03 عصر)shazde نوشته است: سلام
میتونید اوری تیک اگر چشم پین نبود , پین بشه به کاراکتر
یا بگید اوری تیک , چشم ست پوزیشن بشه به کاراکتر


فکر کنم حل بشه

ممنون با راه حل 2 مشکل حل شد ولی بعضی وقتا چشم میاد و بعضی وقتا نه مشکل چیه
و یه سوال دیگه چجوری میشه گفت هر چند ثانیه سرعت بازی بیشتر بشه
بازی در هم برهم منتشر شد
 [تصویر:  uy5f_if_twitter_56298(1).png]    داونلود
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
(1396/6/20، 10:15 عصر)xlove.reza نوشته است: و یه سوال دیگه چجوری میشه گفت هر چند ثانیه سرعت بازی بیشتر بشه

کد:
Every tick >> set time scale >> time scale + dt


اینجوری هر ثانیه به time scale یکی اضافه میشه
اگه دلتا تایم رو تقسیم بر عدد x کنیم، x ثانیه طول میکشه تا به time scale یکی اضافه بشه
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde ، xlove.reza
#5
(1396/6/20، 10:50 عصر)aa82 نوشته است:
(1396/6/20، 10:15 عصر)xlove.reza نوشته است: و یه سوال دیگه چجوری میشه گفت هر چند ثانیه سرعت بازی بیشتر بشه

کد:
Every tick >> set time scale >> time scale + dt


اینجوری هر ثانیه به time scale یکی اضافه میشه
اگه دلتا تایم رو تقسیم بر عدد x کنیم، x ثانیه طول میکشه تا به time scale یکی اضافه بشه
ممنون
فقط یه مشکل هست
چرا یهویی سرعت بازی زیاد میشه ؟
چجوری بگم کم کم سرعت بازی زیاد بشه
بازی در هم برهم منتشر شد
 [تصویر:  uy5f_if_twitter_56298(1).png]    داونلود
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#6
(1396/6/21، 02:46 عصر)xlove.reza نوشته است:
(1396/6/20، 10:50 عصر)aa82 نوشته است:
(1396/6/20، 10:15 عصر)xlove.reza نوشته است: و یه سوال دیگه چجوری میشه گفت هر چند ثانیه سرعت بازی بیشتر بشه

کد:
Every tick >> set time scale >> time scale + dt


اینجوری هر ثانیه به time scale یکی اضافه میشه
اگه دلتا تایم رو تقسیم بر عدد x کنیم، x ثانیه طول میکشه تا به time scale یکی اضافه بشه
ممنون
فقط یه مشکل هست
چرا یهویی سرعت بازی زیاد میشه ؟
چجوری بگم کم کم سرعت بازی زیاد بشه

میشه بجای Everytick از Every X second استفاده کرد و مثلا مقدارش رو 0.05 گذاشت.


یا از lerp با ضریب کم استفاده کنید.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde ، xlove.reza
#7
(1396/6/21، 03:47 عصر)Dr.AR نوشته است:
(1396/6/21، 02:46 عصر)xlove.reza نوشته است:
(1396/6/20، 10:50 عصر)aa82 نوشته است:
کد:
Every tick >> set time scale >> time scale + dt


اینجوری هر ثانیه به time scale یکی اضافه میشه
اگه دلتا تایم رو تقسیم بر عدد x کنیم، x ثانیه طول میکشه تا به time scale یکی اضافه بشه
ممنون
فقط یه مشکل هست
چرا یهویی سرعت بازی زیاد میشه ؟
چجوری بگم کم کم سرعت بازی زیاد بشه

میشه بجای Everytick از Every X second استفاده کرد و مثلا مقدارش رو 0.05 گذاشت.


یا از lerp با ضریب کم استفاده کنید.

ببخشید هی سوال میکنم
میشه لطفا با یه سورس نشون بدین یکم گیج شدم
بازی در هم برهم منتشر شد
 [تصویر:  uy5f_if_twitter_56298(1).png]    داونلود
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#8
سورس lerp timeScale

[تصویر:  wwwwww.JPG]
[url=http://s8.picofile.com/file/8306288168/LerpTimeScale.capx.html]
  پاسخ


 سپاس شده توسط: xlove.reza ، shazde


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 176 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,595 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: