ارسالها: 143
موضوعها: 25
تاریخ عضویت: بهم 1395
سپاسها: 62
41 سپاس گرفتهشده در 26 ارسال
ُسلام
یه متغیر بسازین
و بگین اگر خرید کرد به مفدارش اضافه بشه در حین بازیم بگین به مفدار متغیر اضافه بشه
وبعد اونارو داخل وب استورج ذخیره کنه
و در پایان بگین در شروع لایوت مقدار متغییر مساوی وب استورج بشه
ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5825
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
سلام
اینجور سوالات رو با دیدن دوره های مقدماتی میتونستید کاملا یاد بگیرید
یه متغیر درست میکنید به اسم مثلا به اسم seke
و یه متغیر درست میکنید به اسم seke2 که این متغیرِ اصلی سکه ها میشه
سبک بازیتون رو نمیدونم چجوریه و چطور قراره سکه به کاربر داده بشه
ولی به اینصورت میتونید بگید چند سکه اضافه بشه
system > add > seke > 10
بجای seke باید متغیر خودتون رو انتخاب کنید و بجای عدد 10 هم میتونید هر تعدادی که میخوایید به متغیر اضافه بشه رو وارد کنید
مثلا چندتا اسپرایت سکه دارید داخل بازی و کاراکتر هربار که به سکه ها برخورد کرد از اکشن add استفاده کنید و بگید مثلا 1 به متغیر اضافه بشه
برای نمایش مقدار متغیر هم باید از تکست استفاده کنید