بهینه سازی برای تعداد زیاد اسپرایت
#1
سلام

آقا من مثلا 10 تا دشمن توی بازیم دارم حالا میخوام مشخص کنم که وقتی این دشمنا مثلا بهم خودن ازم جون کم بشه.


فقط بره راحتی کار میخوام بدونم: روشی هست که مثلا همه ی دشمنا رو یکی کنیم و بهشون یک اسمی بدیم بعد مثلا تو ایونت شیت بجای این که یکی یکی on collision with an other object بدیم یک بار on collision with an other object رو برای همه استفاده کنیم.

من که گشتم همچین چیزی پیدا نکردم. با creat group هم نشد.
[تصویر:  iyi4_6-28-2015_6-38-49_am.png]
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
از فامیلا(Famila) استفاده کنید و دشمنان را درون اون قرار دهید.
اینم یک نمونه سورس



  پاسخ


 سپاس شده توسط: esmail33 ، Vizmark# ، mostafanastary ، seyed


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 2 392 1404/7/2، 07:00 عصر
آخرین ارسال: mehdi1100
  دانلوذ کوکون amirgoli 3 1,654 1404/6/27، 03:32 عصر
آخرین ارسال: Klkj
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 465 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 405 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 12,420 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi

پرش به انجمن: