اجرای با تاخیر در یونیتی
#1
سلام من تازه یونیتی نصب کردم و تا دیروز کانستراکت کار میکردم.
و یه سوال در رابطه با یونیتی دارم.
چی بگم که وقتی بازی اجرا شد،۳ ثانیه وایسه و بره صفحه بعد.مرسی
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
(1397/5/31، 12:20 صبح)Mahdyar_1381 نوشته است: سلام من تازه یونیتی نصب کردم و تا دیروز کانستراکت کار میکردم.
و یه سوال در رابطه با یونیتی دارم.
چی بگم که وقتی بازی اجرا شد،۳ ثانیه وایسه و بره صفحه بعد.مرسی

سلام خدمت شما دوست عزیز ، در ابتدا باید بگم که خیلی عالی که همچین کار خوبی انجام دادید و مطمئن باشید ما و دوستان همراهیتون میکنم و هر کمکی بخواید درخدمت هستیم ! در مرحله بعد باید بگم که از اونجایی که یونیتی تنها کدنویسی نیست (در واقع هیچ انجینی فقط قسمت کدنویسی نیست و قسمت رابط کاربری و قابلیت های خود انجین هم کلی داستان و زمان میخواد برای یادگیری) و خود رابط کاربری یونیتی و قابلیت های جالبی داره که بهتره شما از صفر شروع کنید و بعد از اشنایی با محیط کاربری یونیتی برید سراغ برنامه نویسی . 

برای شروع هم اموزش جامع اقای رجب زاده رو استارت بزنید که واقع کامل هستش و میتونم بگم نمونه داخلی نداره  1 

میتونید داخل وبلاگ ایشون پیدا کنید لینکشو : وبلاگ توسعه دهنده بازی

این اموزش هارو نگاه کنید و لذت ببرید از استفاده از یونیتی و قابلیت های ان . 

جواب سوالتون هم به دو روش صورت میگیره ، روش های قدیمی ای هست که پیشنهاد نمیشه کلا و زیاد جالب نیست . 

بهترین روش در حال حاضر متد Invoke هستش که خیلی بهینه هست و کار کرد باهاش راحته ! 

کد:
Invoke("MethodName",TimeToCall);
در خط کد بالا شما میتونید با استفاده از متد Invoke تابع دلخواه با نام MethodName با زمان انتظار TimeToCall فراخوانی کنید . 

برای اجرای سین یا مرحله خاص هم میتونید از کد زیر استفاده کنید . 

یادتون باشه باید دسترسی به کتابخانه SceneManagement از  کلاس UnityEngine رو به کدتون بدید . 
به اینصورت :
کد:
using UnityEngine.SceneManagement;

void OpenNextScene ()
{
SceneManager.LoadScene("SceneName");
}


این هم اموزش کلی راجب کلاس ها و متد هایی که باهاش میتونید این کار رو انجام بدید ، و در اخر کل کد رو براتون میزارم که بعد از 3 ثانیه سین بعداجرا میشه . 

کد:
using UnityEngine.SceneManagment;

void Start ()
{
Invoke ("OpenNextScene", 3f);
}
void OpenNextScene ()
{
SceneManager.LoadScene("NextScene"):
}

اینم از کد مورد نظرتون . 

امیدوارم که برای یادگیری یونیتی عجله نکنید که خدایی نکرده باعث دلسردی شما نسبت به این انجین بشه ، باید ی حقیقت رو بدونید که کار با یونیتی اسون نیست ولی غیر ممکن هم نیست و با تلاش و کمی حوصله خیلی شیرین میشه و خروجی کار بسیار عالی میشه . 

اموزش های اقای رجب زاده فراموش نشه ، در نهایت ارزوی موفقیت و سربلندی دارم براتون
 
  پاسخ


 سپاس شده توسط: smrm ، hamed008 ، shazde ، Mahdyar_1381
#3
(1397/5/31، 02:43 صبح)danials008 نوشته است:
(1397/5/31، 12:20 صبح)Mahdyar_1381 نوشته است: سلام من تازه یونیتی نصب کردم و تا دیروز کانستراکت کار میکردم.
و یه سوال در رابطه با یونیتی دارم.
چی بگم که وقتی بازی اجرا شد،۳ ثانیه وایسه و بره صفحه بعد.مرسی

سلام خدمت شما دوست عزیز ، در ابتدا باید بگم که خیلی عالی که همچین کار خوبی انجام دادید و مطمئن باشید ما و دوستان همراهیتون میکنم و هر کمکی بخواید درخدمت هستیم ! در مرحله بعد باید بگم که از اونجایی که یونیتی تنها کدنویسی نیست (در واقع هیچ انجینی فقط قسمت کدنویسی نیست و قسمت رابط کاربری و قابلیت های خود انجین هم کلی داستان و زمان میخواد برای یادگیری) و خود رابط کاربری یونیتی و قابلیت های جالبی داره که بهتره شما از صفر شروع کنید و بعد از اشنایی با محیط کاربری یونیتی برید سراغ برنامه نویسی . 

برای شروع هم اموزش جامع اقای رجب زاده رو استارت بزنید که واقع کامل هستش و میتونم بگم نمونه داخلی نداره  1 

میتونید داخل وبلاگ ایشون پیدا کنید لینکشو : وبلاگ توسعه دهنده بازی

این اموزش هارو نگاه کنید و لذت ببرید از استفاده از یونیتی و قابلیت های ان . 

جواب سوالتون هم به دو روش صورت میگیره ، روش های قدیمی ای هست که پیشنهاد نمیشه کلا و زیاد جالب نیست . 

بهترین روش در حال حاضر متد Invoke هستش که خیلی بهینه هست و کار کرد باهاش راحته ! 

کد:
Invoke("MethodName",TimeToCall);
در خط کد بالا شما میتونید با استفاده از متد Invoke تابع دلخواه با نام MethodName با زمان انتظار TimeToCall فراخوانی کنید . 

برای اجرای سین یا مرحله خاص هم میتونید از کد زیر استفاده کنید . 

یادتون باشه باید دسترسی به کتابخانه SceneManagement از  کلاس UnityEngine رو به کدتون بدید . 
به اینصورت :
کد:
using UnityEngine.SceneManagement;

void OpenNextScene ()
{
SceneManager.LoadScene("SceneName");
}


این هم اموزش کلی راجب کلاس ها و متد هایی که باهاش میتونید این کار رو انجام بدید ، و در اخر کل کد رو براتون میزارم که بعد از 3 ثانیه سین بعداجرا میشه . 

کد:
using UnityEngine.SceneManagment;

void Start ()
{
Invoke ("OpenNextScene", 3f);
}
void OpenNextScene ()
{
SceneManager.LoadScene("NextScene"):
}

اینم از کد مورد نظرتون . 

امیدوارم که برای یادگیری یونیتی عجله نکنید که خدایی نکرده باعث دلسردی شما نسبت به این انجین بشه ، باید ی حقیقت رو بدونید که کار با یونیتی اسون نیست ولی غیر ممکن هم نیست و با تلاش و کمی حوصله خیلی شیرین میشه و خروجی کار بسیار عالی میشه . 

اموزش های اقای رجب زاده فراموش نشه ، در نهایت ارزوی موفقیت و سربلندی دارم براتون

خیلی ممنونم ازتون،آموزشارم دارم میبینم الان چند قسمته که دیدم
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سیستمم مورد نیاز برای یونیتی 5 ^_^ Ali ^_^ 5 4,362 1402/3/5، 10:31 عصر
آخرین ارسال: M.Y
  کمترین حجم بازی محمد 82 3 1,138 1401/11/16، 11:29 صبح
آخرین ارسال: mostafanastary
  خروجی IL2CPP در یونیتی arshia ajoudani 2 1,659 1401/11/11، 11:09 صبح
آخرین ارسال: abedi
  خروجی وب M.Y 0 1,026 1401/8/1، 04:36 عصر
آخرین ارسال: M.Y
  سوال در مورد دوره شوتر اول شخص استاد رجب زاده amin hosseini 1 1,753 1400/12/20، 11:01 عصر
آخرین ارسال: ᔕinaᗪehghani

پرش به انجمن: