1398/1/18، 06:31 عصر
سلام دوستان
کسی میتونه منو راجب تبلیغات درون برنامه ای تو گوگل پلی راهنمایی کنه؟چطوری باید تبلیغ گیم پلی بازیمونو تو بازی های دیگه گوگل بزاریم؟ و از اون مهمتر هزینه ی انجام این کار چه قدره؟ ایا این هزینه رو باید به گوگل بدیم یا به اون بازی ساز؟ چطوری که من وقتی دارم یک بازی خارجی رو بازی میکنم تبلیغ یک بازی یا اپ ایرانی رو برا من پخش میکنه؟
و سوال بعدیم راجب نشر بازیه.به نظرم روش درست و اینده نگرانه اینه که خودت تو گوگل اکانت داشته باشی(شرایط ساخت اکانت تو گوگل رو دارم و از نظر حساب بانکی مشکلی ندارم) وخودت بازیتو نشر کنی تا تبدیل به یه برند بشی و از اعتبار اکانتت واسه بازی های بعدیت استفاده کنی ولی چیزی که دیدم اکثر بازی های مرغوب ایرانی(مثلا linn path of orchards و یا shadow blade ) بازیشونو دادن کسه دیگه ای نشر کرده.علت این قضیه چیه؟اقا ما فرض رو بر این میزاریم که بازیمون باکیفیته و تجربه خوبی رو ارائه میده.ایا برای دیده شدن باید هزینه ی زیادی بکنیم؟
به نظرتون بهترین راه برای مارکتینگ بازی موبایل چیه؟ من چیزایی که راجب این قضیه خوندم کارایی مثل اینکه بازیتو بدی رسانه ها ریوی یو کنن .بازیتو واسه جشنواره های مختلف بفرستی.تو رسانه های اجتمائی فعالیت و تبلیغات بکنی و...
ولی خودم معمولا برای دانلود بازی موبایل(تاکید میکنم بازی موبایل) سراغ هیچ کدوم از اینا نمیرم. یه راست میرم تو گوگل پلی و با توجه به عکس گیم پلی بازی ها بازی دانلود میکنم و یا تو تبلیغات بازی ها اگه از ویدیو بازی ای خوشم بیاد دانلودش میکنم
اگه کسی راجب این موارد اطلاعاتی داره و منو از غفلت نجات بده ممنونش میشم
کسی میتونه منو راجب تبلیغات درون برنامه ای تو گوگل پلی راهنمایی کنه؟چطوری باید تبلیغ گیم پلی بازیمونو تو بازی های دیگه گوگل بزاریم؟ و از اون مهمتر هزینه ی انجام این کار چه قدره؟ ایا این هزینه رو باید به گوگل بدیم یا به اون بازی ساز؟ چطوری که من وقتی دارم یک بازی خارجی رو بازی میکنم تبلیغ یک بازی یا اپ ایرانی رو برا من پخش میکنه؟
و سوال بعدیم راجب نشر بازیه.به نظرم روش درست و اینده نگرانه اینه که خودت تو گوگل اکانت داشته باشی(شرایط ساخت اکانت تو گوگل رو دارم و از نظر حساب بانکی مشکلی ندارم) وخودت بازیتو نشر کنی تا تبدیل به یه برند بشی و از اعتبار اکانتت واسه بازی های بعدیت استفاده کنی ولی چیزی که دیدم اکثر بازی های مرغوب ایرانی(مثلا linn path of orchards و یا shadow blade ) بازیشونو دادن کسه دیگه ای نشر کرده.علت این قضیه چیه؟اقا ما فرض رو بر این میزاریم که بازیمون باکیفیته و تجربه خوبی رو ارائه میده.ایا برای دیده شدن باید هزینه ی زیادی بکنیم؟
به نظرتون بهترین راه برای مارکتینگ بازی موبایل چیه؟ من چیزایی که راجب این قضیه خوندم کارایی مثل اینکه بازیتو بدی رسانه ها ریوی یو کنن .بازیتو واسه جشنواره های مختلف بفرستی.تو رسانه های اجتمائی فعالیت و تبلیغات بکنی و...
ولی خودم معمولا برای دانلود بازی موبایل(تاکید میکنم بازی موبایل) سراغ هیچ کدوم از اینا نمیرم. یه راست میرم تو گوگل پلی و با توجه به عکس گیم پلی بازی ها بازی دانلود میکنم و یا تو تبلیغات بازی ها اگه از ویدیو بازی ای خوشم بیاد دانلودش میکنم
اگه کسی راجب این موارد اطلاعاتی داره و منو از غفلت نجات بده ممنونش میشم