ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
سلام
یه شیء دارم که میخوام در طول بازی حول یک محور به صورت دایره ای بچرخه . از کدوم رفتار باید استفاده کنم ؟؟؟
ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
این رفتارو که دادم به شیء ولی میخوام دور خودش بچرخه و تو یه محور دیگه هم بچرخه . مثل کره زمین که دور خودش و خورشید میچرخه.
ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
ممنون . اما وقتی شما اون image point رو میزاری اونجا ، دیگه با sine دور خودش نمیچرخه . من هم میخوام دور خودش بچرخه و هم تو اون محور .
در ثانی من میخوام یه طوری باشه که بتونم همین شیء رو ازش کپی کنم و در مدار هایی با شعاع های متفاوت بچرخونم و وقتی ایمیج پوینت این رو اونطوری میزاری ، دیگه نمی تونم یه کپیش رو با شعاع مثلا 2 سانتی و یه کپی رو با شعاع 4 سانتی بچرخونم .
ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
واسه سوال اول باید چیکار کنم ؟؟؟ واسه سوال دومم جوابتون غلطه ، اونجوری تغییرات نیرو و... روش اعمال نمیشه . باید از اونت ها gravity رو 0 کنم که کردم.
ببین دوست عزیز واسه سوال اول فک کن میخوام منظومه شمسی بسازم . باید 8 سیاره باشه که تو مدار های معینی بچرخن . حالا میخوام این سیاره هارو یه اسپرایت بزارم . میخوام هر کپی که ازش میگیرم تو یه فاصله معین از خورشید بچرخه .
ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
ممنون و یه سوال جدید . چطور بگم وقتی به دیواره ها خورد ، به مقدار خوردنش بچرخه ؟؟؟ فک کنم باید با فیزیک بگم