مسیر دایره ای
#1
سلام 

چجوری میشه گفت که پلیر در یک مسیر دایره ای حرکت کنه و بپره ؟

یعنی به جای اینکه روی زمین صاف حرکت کنه و بپره ، توی مسیر دایره ای این کارها رو انجام بده .

  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
سلام
اول به پلیر رفتار rotate بدید . و ایمیج پوینت رو یجایی بیرون پلیر بزارید . حالا پلیر حول اون محور دایره ای میچرخه که شعاع دایره هم مساوی فاصله پلیر تا ایمیج پوینتیه که بیرون گذاشتید . برای پرش هم اگه بازی از بالاست از scale استفاده کنید . اینجوری وقتی پلیر میپره بزرگتر میشه و انگار به صفحه نمایش نزدیک شده .
استودیو بازیسازی ایروید
جدید ترین ها : شهرزاد ، دربند;1357 و ATOM
[تصویر:  ads.gif]
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hiddendanger
#3
سلام
این سورس بهتون کمک میکنه.
دانلود
|| فروشگاه نپتونـ! ||
|| nneptune.ir ||
|| کلیکـ کـنید ||
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hiddendanger
#4
(1398/3/27، 12:24 عصر)S.L.F نوشته است: سلام
این سورس بهتون کمک میکنه.
دانلود


سلام 
سورس واقعا عالی بود . فقط ی مشکل . من میخوام پلیر داخل دایره راه بره . ن روی دایره . مثلا شما موش های آزمایشگاهی رو بزار تو ذهنت . 
اگه اینم کمک کنین واقعا ممنونتون میشم
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#5
؟؟؟؟؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#6
سلام
برای اینکار شما میتونید ( مثل همون دایره های چرخونی که موش و همستر میزارن توش ) یه عکس از اون دایره ها رو وارد کانس کنید.
حالا نقاط برخورد رو بصورت دایره ای تنظیم کنید , و اون رو کوچیک کنید
مثل این عکس , اون کل اسپرایت شما میشه مثلا  و اون دایره قرمزه میشه نقاط برخورد شما
اینطوری پلیر انگار رفته داخل اون شکل و روی نقاط برخورد دایره ای حرکت میکنه
http://s3.picofile.com/file/8364028226/Untit10led.png

حالا این چیزی بود که من متوجه شدم از حرف شما , نمیدونم منظورتون همینی بود که توضیح دادم یا نه.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hiddendanger
#7
(1398/3/29، 03:09 صبح)shazde نوشته است: سلام
برای اینکار شما میتونید ( مثل همون دایره های چرخونی که موش و همستر میزارن توش ) یه عکس از اون دایره ها رو وارد کانس کنید.
حالا نقاط برخورد رو بصورت دایره ای تنظیم کنید , و اون رو کوچیک کنید
مثل این عکس , اون کل اسپرایت شما میشه مثلا  و اون دایره قرمزه میشه نقاط برخورد شما
اینطوری پلیر انگار رفته داخل اون شکل و روی نقاط برخورد دایره ای حرکت میکنه
http://s3.picofile.com/file/8364028226/Untit10led.png

حالا این چیزی بود که من متوجه شدم از حرف شما , نمیدونم منظورتون همینی بود که توضیح دادم یا نه.

ممنون از اینکه پاسخ دادید .

ببینید من همون اول همچین چیزی به ذهنم رسید . اما این راه هم پیاده سازیش حوصله میخواد ، هم به علت گذاشتن نقطه های زیاد حجم بازی میره بالا . 
بعدشم من میخوام پلیر داخل دایره ک حرکت میکنه ، اصلا جاذبه ای وجود نداشته باشه و حتی اگه حرکت کرد و به بالای دایره هم رسید ، باز نیفته و به مسیرش ادامه بده
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#8
سلام.
این سورس رو درست کردم. همون چیزیه که میخواید.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hiddendanger
#9
(1398/3/29، 01:29 عصر)hsnpi نوشته است: سلام.
این سورس رو درست کردم. همون چیزیه که میخواید.

سلام . با تشکر از اینکه وقت گذاشتید و سورس رو درست کردید . واقعا ممنونم 
اما توی سورس قابلیت پرش برای پلیر وجود نداره !

حقیقتا من دقیقا همچین چیزی رو خودم بار اول ساختم اما چون نمیتونستم قابلیت پرش رو براش پیاده سازی کنم ، رفتم سراغ راه های دیگه و یکم سرچ کردمو در آخر اینجا تاپیک گذاشتم . 

فعلا راه هایی که دوستان در این تاپیک پیشنهاد کردن رو خودم قبلا انجام داده بودم و نتیجه نگرفتم . اگه کسی بتونه قابلیت پرش رو 
واسه همین راهی که دوستمون گفته ، پیاده سازی کنه واقعا ممنونش میشم . 

لطفا کمک کنید  4
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#10
سلام
گفته بودم میتونید از این راه برید که : لینک سورس
استودیو بازیسازی ایروید
جدید ترین ها : شهرزاد ، دربند;1357 و ATOM
[تصویر:  ads.gif]
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hiddendanger


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 180 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,597 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: