شمردن تعداد در یک لیوت
#1
سلام 
میخواستم ببینم میشه آیا تعداد رو توی لیوت شمرد . یعنی چی ؟ یعنی اینکه مثلا بگیم اگر 5 بار روی فلان اسپرایت کلیک کرد این اتفاق بیفته . یه راهش اینه که یه متغیر بسازیم و بگیم هر دفعه تاچ شد یدونه به متغیر اضافه بشه و وقتی متغیر مساوی 5 شد ، اما نمیخوام متغیر بسازم چون زیاد ساختم و کمتر باشه بهتره . ممنون میشم راهنمایی کنید .
استودیو بازیسازی ایروید
جدید ترین ها : شهرزاد ، دربند;1357 و ATOM
[تصویر:  ads.gif]
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
گفتم نمیخوام متغیر بسازم . اونتی نیست که مثلا اگه 5 بار روی این کلیک شد ؟؟
استودیو بازیسازی ایروید
جدید ترین ها : شهرزاد ، دربند;1357 و ATOM
[تصویر:  ads.gif]
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#3
والا هر جوری فک می کنم به غیر از متغیر هیچ راهی نداره
کانال مطالب آرشیوی کانستراکت 2

آیدی کانال
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
ببینید من الان میخوام بگم اگه تعداد سکه به 50 تا رسید مثلا . خب یه متغیر هست که باید تعداد کل سکه ها رو نشون بده . حالا یه متغیر هم هست که باید تعداد 50 رو نشون بده (باید باشه چون میخوام عدد تغییر کنه) . حالا باید یه متغیرم بسازم که توی هر دست بازی تعداد سکه هارو بشماره . میخوام ببینم راهی هست که این اخری رو نسازم ؟؟؟ و بگم اگر 50 بار روی اسپرایت سکه کلیک کرد فلان بشه .
استودیو بازیسازی ایروید
جدید ترین ها : شهرزاد ، دربند;1357 و ATOM
[تصویر:  ads.gif]
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#5
یه اسپرایت درست کن
اندازه شو بذار 50
بعد بگو هربار کلیک شد روی سکه ها , اون اسپرایته اندازش یکی کم بشه
بعد بگو هروقت اندازه اسپرایت شد 0
کاری که میخوای انجام بشه.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: مهدی یار2 ، MohammadHadi
#6
نه این طوری که نه . اگه بخوام اینکارو کنم همون متغیرو میسازم . گفتم شاید اونتی باشه که بشه باهاش اینکارو کرد. 
استودیو بازیسازی ایروید
جدید ترین ها : شهرزاد ، دربند;1357 و ATOM
[تصویر:  ads.gif]
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#7
(1398/10/5، 06:06 عصر)mahdi.p نوشته است: یه اسپرایت درست کن
اندازه شو بذار 50
بعد بگو هربار کلیک شد روی سکه ها , اون اسپرایته اندازش یکی کم بشه
بعد بگو هروقت اندازه اسپرایت شد 0
کاری که میخوای انجام بشه.

یعنی خواهر و مادر پرفورمنس اینطوری میاد جلو چشم طرف ...
///
همون وریبل لوکال بهترین کار هست . هر راه دیگه ای هم فرعی به ذهنتون رسید بریزید دور ، هر راهی غیر از این راه ده برابر بیشتر روی سی پی یو و رم گوشی فشار میاره .
  پاسخ


 سپاس شده توسط: مهدی یار2 ، mahdi.p ، MohammadHadi ، rezamms
#8
آره داداش 24
ولی خب دیگه رک و پوس کنده میگه متغیر نمیخوام بذارم 39
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#9
(1398/10/5، 09:30 عصر)mahdi.p نوشته است: آره داداش 24
ولی خب دیگه رک و پوس کنده میگه متغیر نمیخوام بذارم 39

به اشتباه فکر میکنند هرچی متغیر بیشتر باشه پرفورمنس بیشتر میشه در حالی که راه های فرعی بیشتر مصرف دارن .
  پاسخ


 سپاس شده توسط: MohammadHadi ، mahdi.p
#10
رک و پوس کنده می گم راهی نیست !!
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 182 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,598 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: