ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
سلام
میخواستم ببینم میشه آیا تعداد رو توی لیوت شمرد . یعنی چی ؟ یعنی اینکه مثلا بگیم اگر 5 بار روی فلان اسپرایت کلیک کرد این اتفاق بیفته . یه راهش اینه که یه متغیر بسازیم و بگیم هر دفعه تاچ شد یدونه به متغیر اضافه بشه و وقتی متغیر مساوی 5 شد ، اما نمیخوام متغیر بسازم چون زیاد ساختم و کمتر باشه بهتره . ممنون میشم راهنمایی کنید .
ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
گفتم نمیخوام متغیر بسازم . اونتی نیست که مثلا اگه 5 بار روی این کلیک شد ؟؟
ارسالها: 799
موضوعها: 3
تاریخ عضویت: آبا 1397
مکان: همدان،ملایر
سپاسها: 228
992 سپاس گرفتهشده در 543 ارسال
والا هر جوری فک می کنم به غیر از متغیر هیچ راهی نداره
ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
ببینید من الان میخوام بگم اگه تعداد سکه به 50 تا رسید مثلا . خب یه متغیر هست که باید تعداد کل سکه ها رو نشون بده . حالا یه متغیر هم هست که باید تعداد 50 رو نشون بده (باید باشه چون میخوام عدد تغییر کنه) . حالا باید یه متغیرم بسازم که توی هر دست بازی تعداد سکه هارو بشماره . میخوام ببینم راهی هست که این اخری رو نسازم ؟؟؟ و بگم اگر 50 بار روی اسپرایت سکه کلیک کرد فلان بشه .
ارسالها: 205
موضوعها: 6
تاریخ عضویت: مرد 1398
سپاسها: 549
216 سپاس گرفتهشده در 131 ارسال
یه اسپرایت درست کن
اندازه شو بذار 50
بعد بگو هربار کلیک شد روی سکه ها , اون اسپرایته اندازش یکی کم بشه
بعد بگو هروقت اندازه اسپرایت شد 0
کاری که میخوای انجام بشه.
ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
نه این طوری که نه . اگه بخوام اینکارو کنم همون متغیرو میسازم . گفتم شاید اونتی باشه که بشه باهاش اینکارو کرد.
ارسالها: 37
موضوعها: 4
تاریخ عضویت: آبا 1398
سپاسها: 72
14 سپاس گرفتهشده در 7 ارسال
رک و پوس کنده می گم راهی نیست !!