(1398/10/11، 01:02 عصر)hesam3 نوشته است: (1398/10/11، 11:16 صبح)nariman نوشته است: سلام و عرض ادب خدمت دوستان و بزرگان...
یه بازی دیگم رو هم دوست داشتم خدمت دوستان این انجمن معرفی کنم. بازی ای که با راهنمایی بزرگان همین انجمن ساختمش...
بازی کیک بوکسورکه در کافه بازار و مایکت منتشر شده. البته اول این بازی طوری طراحی شده بود که بعد از چند بار باختن بازی قفل میشد و برای ادامه بازی، بازیکن میبایست بازی رو خریداری میکرد که خوب عزیزان دانلود کننده حسابی با بد و بیراه و امتیاز منفی از خجالت بنده دراومدن نتیجتا بازی رو به صورت رایگان منتشر کردم هرچند تک ستاره های این دوستان هنوز به یادگار مونده در کافه بازار...
ارادتمند... نریمان.
سلام
نریمان جان فکر میکردم قرار بود بازیو با تبلیغات درون برنامه منتشر کنی نه خریدنی !
اگر یادت باشه من همون موقع هم بهت گفتم فروشی نباید بذاری و قرار شد که تبلیغات بنری و میانه تپسل رو بذاری !
ای کاش برای انتشار ایده های نابی که داشتی اینقدر زود اقدام نمیکردی
متاسفانه پتانسیل اون چیزی که میگفتی و اون چیزی که منتشر شده با هم یکی نیست ...
هرچند اگر از همین الان هم ی تایم به خصوصی در روز رو در اختیار بازی سازی بذاری میتونی قسمت های بعدی همین بازی هایی که منتشر کردی و بهتر بزنی و با پرداخت درون برنامه ازشون پول خوبی به دست بیاری .
آقا حسام ممنونم از لطفت.
باعث افتخار من بود که تو این بازی شما در ابتدا این افتخار رو به بنده دادید که ما باهم روی این بازی کار کنیم و باهم بازی رو منتشر کنیم و شما ایده ها و تواناییهای حرفه ایتون رو روی این بازی پیاده بفرمایید.
این مساله برای من افتخار بزرگی بود که توانمند ترین فرد انجمن به بنده افتخار همکاری و مشارکت دادن اما همونطور که خودتون درجریان هستید وقت بشدت فشرده شما این اجازه رو نداد که در نهایت این اتفاق عملی بشه که مسلما بدشانسی بنده بود.
اما من به تک تک نصایح شما گوش کردم. اما مشکل اینجا بود که من از یک جایی به بعد احساس کردم خیلی نباید به بازیسازی به جنبه درآمدزایی نگاه کنم همونطور که شما هم بارها تاکید داشتید و دارید که بازیسازی باید کار جانبی زندگی باشه نه منبع اصلی درآمدی.
بنابراین من چون تحصیلات و شغل و محل درآمدم چیز دیگری غیر از کارهای هنری هست از یک جایی به بعد تصمیم گرفتم صرفا هیجان و لذت بازیسازی رو اولویت کارم قرار بدم نه درآمد این کار رو.
برای همین شروع کردم روشهای مختلف درآمدزایی رو امتحان کنم نه به جهت میزان درآمدش بلکه به جهت هیجان دیدن عکس العملهای بازار نسبت به هر روش.
برای همین دوست داشتم پرداخت درون برنامه رو هم با این بازی یادبگیرم و هم عکس العمل مخاطب رو که خوب مشخصا برای این بازی خیلی بد بود.
الانم همون فرمایش اولیه شما شده و تبلیغ میان برنامه بنری تپسل روی بازی گذاشته شده.
من مشکلم این هست که ایده های زیادی برای بازیسازی توی سرم دارم که الزاما همشون هم از دید مخاطب جذاب نیست اما برای خودم خیلی مهم هست که اینهارو تبدیل به بازی کنم. برای همین نمیتونم به خودم زمان برای صبرکردن برای بهبود هر بازی بدم.
نتیجتا بازیهارو میسازم و میرم سراع بازی بعدی و دیگه برام استقبال مخاطبش اصلا مهم نیست.
شما بارها به من فرمودید که برای یک بازی خوب باید سناریو از قبل کامل باشه چه از نظر مراحل بازی و چه از نظر درآمدزایی. که فرمایش بشدت درستی هست
اما از کارهای من کاملا مشهوده که هیچ سناریویی توشون وجود نداره. میرم تو دل گرافیک و از دل گرافیک ایده یک بازی خلق میشه و پرونده به سرعت بسته میشه.
نمیگم کارم درسته... نه اصلا درست نیست
اما مشکل اینه که بازیسازی برای بنده دیگه بیرینس و صنعت نیست... صرفا لذت محض هست و بس...
متاسفم که شاگرد خوب و حرف شنویی برای شما نبودم...
اما شاگردی شما برای بنده افتخار بوده و هست...