تکرار پخش صدا در برنامه
#1

سلام من یک برنامه آموزش زبان می نویسم مشکل آنجاست که نمی توانم طوری تنظیم کنم که برنامه وقتی شکل را دید صدای آن را پخش کن.
ممنون میشوم اگر راهنمایی کنید
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
پلاگین aduio اگه اشتباه ننوشته باشم!

بعد ایونت مینویسید که اگه فلان شی visible شد( دیده شد) با پلاگین aduio صدا پخش شه
  پاسخ


 سپاس شده توسط: ᔕinaᗪehghani ، mamfan
#3
(1400/7/13، 01:35 عصر)puya82 نوشته است: سلام من یک برنامه آموزش زبان می نویسم مشکل آنجاست که نمی توانم طوری تنظیم کنم که برنامه وقتی شکل را دید صدای آن را پخش کن.
ممنون میشوم اگر راهنمایی کنید

سلام

منظورتون از "برنامه وقتی شکل را دید صدای آن را پخش کن"

چیه؟!

نمیتونین واضح تر بگین؟!
نقل قول:
 لحظه ها را ميگذرانديم تا به خوشبختي برسيم؛ غافل از اينكه خوشبختي در آن لحظه ها بود كه گذرانديم.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mamfan
#4
سلام ، هم میتونید با is visable که دوستمون گفت انجام بدی . هم اگه شیء اشکاره اما فریم های متفاوت داره باید از اونت compare frame استفاده کنید . 
مثلا شما یک اسپرایت دارید با 3 فریم و 3 صدا که اسمشون hen.mp3 و dog.mp3 و cat.mp3 هست . اینارو تو پوشه sounds اپلود میکنید اولا (بهتره فرمتشون رو هم به ogg تغییر بدید).
و بعد پلاگین audio رو اضافه میکنید و اونت زیر رو میدید .
کد:
on touch sprite
sub event >>>> sprite>>>compare frame = 0 >>> audio >>> play hen.ogg
sub event >>>> sprite>>>compare frame = 1 >>> audio >>> play dog.ogg
sub event >>>> sprite>>>compare frame = 2 >>> audio >>> play cat.ogg
استودیو بازیسازی ایروید
جدید ترین ها : شهرزاد ، دربند;1357 و ATOM
[تصویر:  ads.gif]
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 229 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 176 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,594 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: