سوالات پیشرفته من (2)
#11
در ادامه گفته های مصطفی :

برای دنبال کردن لوله ی تانک شما باید مقدار x , y اسپرایت لوله رو به تانک ( دشمن ) نسبت بدید به طوری که لوله تانک به محض شناسایی دشمن لولش به سمت اون بره که به صورت مثال برای ست کردن روتیت اون میتونید از sprite.x , sprite.y استفاده کنید .
یکی از نمونه هایی که برای تست خودم میساختم ی همچین چیزی رو پیاده کرده بودم و کاملا درست و سالم کار میکرد .
...

نکته :
ایکس و ایگرگ اسپرایت مورد نظر رو با اکشن set angle toward position میتونید درست کنید ( به معنی همون چرخش یا چرخش در مسیر محل یا ... )

یادتون هم نره که حتما برای هر لوله تانک حتما و حتما یک اینستنس بسازید که هرکدوم یک شماره یکتا داشته باشن ...

موفق باشید
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mostafanastary ، Amin.p
#12
(1395/10/26، 12:11 صبح)hesam3 نوشته است: در ادامه گفته های مصطفی :

برای دنبال کردن لوله ی تانک شما باید مقدار x , y اسپرایت لوله رو به تانک ( دشمن ) نسبت بدید به طوری که لوله تانک به محض شناسایی دشمن لولش به سمت اون بره که به صورت مثال برای ست کردن روتیت اون میتونید از sprite.x , sprite.y استفاده کنید .
یکی از نمونه هایی که برای تست خودم میساختم ی همچین چیزی رو پیاده کرده بودم و کاملا درست و سالم کار میکرد .
...

نکته :
ایکس و ایگرگ اسپرایت مورد نظر رو با اکشن set angle toward position میتونید درست کنید ( به معنی همون چرخش یا چرخش در مسیر محل یا ... )

یادتون هم نره که حتما برای هر لوله تانک حتما و حتما یک اینستنس بسازید که هرکدوم یک شماره یکتا داشته باشن ...

موفق باشید

ممنون 41
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 176 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,595 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: