ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
داداش خودت میفهمی چی میگی ؟
تو صحبتت میگی میخوام adadb اد شه به tank
تو اونت نوشتی tank اد شه به adadb .
دقیقا چی میخوای ؟
علی الحساب اونت ۶ رو ببر بالای ۵ شاید درست شد . مشکلی نمیبینم تو اونت ۵ . باید سورس دستم باشه باهاش ور برم تا درست شه .
ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
فک کنم مشکلت اینه که نگفتی تکستت نمایش بده بعد تغییر . یعنی تغییر اعمال میشه اما نشون نمیده
ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
خب اگه میخوای متغیر adadb به tank اضافه بشه که کلا اشتباه زدی اکشنو . باید از طریق سیستم و set value بزنی tank بشه adadb . خیلی ساده .
ارسالها: 1,227
موضوعها: 74
تاریخ عضویت: مرد 1397
مکان: مشهد
سپاسها: 1509
1438 سپاس گرفتهشده در 1046 ارسال
آقا
ببین بگو هر وقت تکس روی یک گوی بودش ، مقدار تکسش برابر با مقدار گوی بشه
نمی خواد این دستوراتی که استاد ابراهیمی گفتند پیروی کنی
وقتی یه تکس روی یک گوی باشه و بگی که تکس برار با مقدار گوی بشه ، خودش می فهمه کدوم گوی رو داری میگی
گویی که تکس روشه رو مقدارش رو میریزه تو تکس
خب اکشن دیستروی هم که می زنی باید همینی که گفتم رو انجام بدی
اونجایی که اکشن دستروی رو زدی ، یک کاندیشن بزار بگو اگر تکس روی گوی بود
بعد تکس نابود بشه
اینجا خودش می فهمه اون تکسی که روی گوی هست رو نابود می کنه